Aankomst Bali - Reisverslag uit Lunetten, Nederland van Lilian Beek - WaarBenJij.nu Aankomst Bali - Reisverslag uit Lunetten, Nederland van Lilian Beek - WaarBenJij.nu

Aankomst Bali

Blijf op de hoogte en volg Lilian

09 Januari 2014 | Nederland, Lunetten

Zondag, eerste dag gili air!
Van Bali naar trawagang, waar ik moest wachten tot 16 uur om naar Air te gaan. Gelukkig had ik onderweg een meisje ontmoet uit Frankrijk, die in een hotel op trawagang verbleef, ik mocht even met haar mee om te relaxen, wat te eten en lekker even te douchen. In de middag ben ik met de local boot naar Gili Air geweest, oceans 5 was gelijk goed te zien:) daar aangekomen, gelijk een vriendelijk en open ontvangst! Samen met een local meegegaan om te kijken naar een huisje, daar tussen de andere locals vond ik een huisje met een twee persoons slaapkamer en een badkamer in de tuin, wel nadat je de deur om naar binnen/ buiten open hebt gedaan. Besloten om dit in iedergeval voor vannacht te nemen. Terug bij de duikschool, lekker een Bintang bier genomen, en aangeschoven tussen de locals die gitaar aan het spelen waren met zang, ook al snapte ik er niets van, het klonk leuk:)
De verhuurder bracht me met mijn spullen naar het huisje, waar ik zijn fiets kon lenen, om dit kleine Dorp achtige eiland te verkennen op weg naar het restaurantje. You just go straigth till you see supermarket, go right! Easy! Ahaaa.... Wat versta jij onder een supermarkt hier, na drie kleine verkooppuntjes tegen te zíjn gekomen? Maar... Gevonden! Als enige in het restaurant, gekeken of ik iemand kon vinden die me kon helpen, jahoor! Daar kwam hij in zn blote bast om mijn bestelling op te nemen... Slagroom graag, zei ik en vroeg of hij kon gaan liggen.. Helaas!, geen slagroom... Doe dan maar een Saté Ayam! Yammmii! Na mijn avondmaal, lekker terug naar mijn mini luxe hotelkamer en al luisterend naar de moskee die ik gelukkig morgen om 06 alweer hoor, in slaap gevallen:) Dag vriendelijke mensen, dag mooi eiland, tot morgen!

  • 20 Januari 2014 - 19:25

    Anker:

    Hoi Lil,

    Misschien moet je de volgende keer eerst even bij je zelf voordoen wat de bedoeling met die slagroom is?? Veel plezier daar! groetjes, paul en anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lunetten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

Gili Air

01 Februari 2014

Almost there!

28 Januari 2014

De weg naar duikinstructeur, IDC

20 Januari 2014

Eerste brakke dag

09 Januari 2014

Aankomst Bali
Lilian

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 3444

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Januari 2014 - 31 December 2013

Indonesië

Landen bezocht: