Gili Air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Lilian Beek - WaarBenJij.nu Gili Air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Lilian Beek - WaarBenJij.nu

Gili Air

Blijf op de hoogte en volg Lilian

03 Maart 2014 | Indonesië, Gili Air

Gili air, ja nog steeds. Het eiland is erg verslavend :)
Mariska is twee weken langsgeweest, wat helemaal leuk was!! We hebben heerlijk gechillt, gefeest, gedoken, gegeten en gezond:)
Helaas wel rustig op het eiland qua duiken, niet heel veel werk. Ik zou naar Gili t kunnen, waar het wat drukker is, maar voor nu zit ik eigenlijk nog prima. Binnen drie weken komen Lisenka en stefanie alweer langs, helemaal leuk!
Verder eigenlijk weinig nieuws, het is hier zo chill en relaxt, dat ik misschien wel een lesje yoga ga volgen! Haha
Heb inmiddels een paar dsd's gedaan, een open water, advanced cursus en adventure dive sidemount.

In mei kom ik waarschijnlijk voor twee maanden naar Nederland, om mijn spaargeld weer even aan te vullen, mijn vriendinnen, vrienden en familie te zien:) Daarna wellicht 6 maanden naar de maladiven, Mexico, time will tell:-D

Dikke kus

  • 03 Maart 2014 - 10:42

    Lyke:

    Ha lief, klinkt goed? Nog bijzondere dieren gezien tijdens t duiken? Duijn dat je t zo naar je zin hebt! Geniet er lekker van,liefs lyke en knuffel van finn

  • 03 Maart 2014 - 12:13

    Suus:

    Hi lieverd, wat heerlijk dat je nog steeds op Gili Air bent! Living the good life, ofcourse wordt je hier in mei met open armen ontvangen en kom ik je dan opzoeken op de Malediven of Mexico (klinkt goed!)

    Xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Air

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

Gili Air

01 Februari 2014

Almost there!

28 Januari 2014

De weg naar duikinstructeur, IDC

20 Januari 2014

Eerste brakke dag

09 Januari 2014

Aankomst Bali
Lilian

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 3445

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Januari 2014 - 31 December 2013

Indonesië

Landen bezocht: