Almost there! - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Lilian Beek - WaarBenJij.nu Almost there! - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Lilian Beek - WaarBenJij.nu

Almost there!

Blijf op de hoogte en volg Lilian

01 Februari 2014 | Indonesië, Gili Air

Theorie gehaald! stond ik dan voor die twee grote enge mannen te wachten op mijn uitslag van de toets met tranen in mijn ogen van spanning! Ze vroegen me drie keer of ik het wilde weten, ik had echt gedacht dat ik sowieso 1 toets niet had gehaald....
Wat was ik blij:):):)!
Vanochtend de zwembad de zwembad oefeningen gedaan, ook gehaald! We gaan nu onderweg voor de presentatie en morgen open water skills.... die avond, DRANK! En goal behaald, vakantie Tijd:)
Mariska wordt waarschijnlijk mijn eerste duikslachtoffer hihiiiii

Ps Bali is leukk!
nu nog Es Chendol vinden, mijn lievelings Cocos drankje met snot!

XX

  • 01 Februari 2014 - 10:40

    Mariska:

    Jaaajaaa duiken!! Heb je dat vieze drankje nog niet gevonden? :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Air

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

Gili Air

01 Februari 2014

Almost there!

28 Januari 2014

De weg naar duikinstructeur, IDC

20 Januari 2014

Eerste brakke dag

09 Januari 2014

Aankomst Bali
Lilian

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3440

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Januari 2014 - 31 December 2013

Indonesië

Landen bezocht: